En aquesta sessió, els integrants del Club es van desplaçar cap al camp de l’Espanyol, la església de Sant Boi, etc. L’objectiu de la sortida va ser que poguessin enregistrar la ciutat i que agafessin més confiança amb les càmeres en un espai lliure on els canvis progressius d’il·luminació afecten la manera de gravar. D’aquesta manera, van aprendre les funcions del peaking i del zebra.

Els integrants del Club van sortir a recórrer els carrers de Cornellà, la finalitat era començar a gravar la ciutat i vam començar pel pont de l’autopista. Dos trípodes…dues càmeres…dos cotxes i una lluna plena que il·luminava la nit.

Vam començar prenent plànols a la lluna i com passaven els núvols, el mur dels grafits, el camp de l’Espanyol, l’església de Sant Boi i després ens vam focalitzar en el que transcorria sota nostre, la gran caravana de sortida de Barcelona.

Vam començar a jugar amb l’obertura de la llum i difuminar la imatge, amb això aconseguim preses més abstractes que una simple caravana a l’autopista.

Després de salvar la vida diverses vegades pel pas dels ciclistes i quan el fred ja feia efecte en els integrants de l’expedició, el club va decidir tornar al Citilab (però donant una volta pels carrers de Cornellà amb càmera en mà circulant amb el cotxe).

I, sense previ avís, Antonia va esdevenir la runner de Cornellà viatgers i els tripulants dels cotxes que ens creuàvem baixaven les finestretes buscant el seu moment de fama davant les càmeres.

Els bots del cotxe i els constants viratges segurament provoquin més d’un mareig en editar el vídeo.

Gràcies a aquesta experiència vam entendre el que era el zebra i el peaking, per saber si tenim difuminada la imatge i si està enfocada, un gran descobriment després de passar tot l’enregistrament al cotxe amb dubtes sobre “què era això vermell …” “el meu càmera no es veu res … “etc.

I Així arribem al Citilab a descarregar l’equip recordant cançons de la nostra infància.

Leave a Comment